Gectigimiz persembe, ilk “Veli Toplanti”miza gittik, cok heyecanlandim valla. Bir de ustune bu karneyi tutusturmazlar mi elime. Ne yapacagimi sasirdim. Gozume ilk carpan sag siradaki “O” oldu, hemen sordum bu sifir mi, neler oluyor, oglum butunlemeye mi (!) kaliyor diye panik icinde. “Hayir” dedi ogretmen sakince, “Bakin asagida harflerin ne anlama geldigi yaziyor”. Meger “Occasionally” nin “O” suymus, yani ara sira demek oluyormus. Icime su serpildi. Karneyi imzalayip geri gondermemi istediler bir kac gun sonra, bir kahkaha attim kadinin yuzune karsi, anlamadi neden guldugumu. “Aksam Emir’e camasir suyuyla nasil not degistirilir ogreteyim de okul hayatina renk gelsin cocugumun” dedim icimden. Aslan’imin butun karneleri en az boyle olsun dualariyla, gozumun ucunda bir damla yas ile dondum o gun eve.