Ne zamandir fotograf cekmemisiz, uzulerek farkediyorum. Blog’umuz da agirlikli olarak gorsel nitelik tasidigindan, son post’umdan beri ne yazsam, ne koysam sayfamiza diye dusunuyorum. Baktim ki bu boyle olmayacak, en azindan guncelleme niteliginde birkac satir yazayim dedim. Gecen hafta, bunca zamandir direnmeme ragmen sonunda pes ederek ikili bebek arabasi almaya ikna oldum. “Emir artik buyudu, yanimizda yurur adam gibi” seklindeki savlarim, 1 saatte 1 arpa boyu yol almamiz seklinde sukut-u hayale ugrayinca, mecburen biz de ikili araba kervanina katilmis olduk. Itmesi, biryerlere girip cikmasi daha zor olmasina ragmen, en azindan mesafe katetmemiz bakimindan iyi oldu bizim icin. Aralarinda yalnizca 2 yas olunca boyle oluyormus demek ki…

maclaren-twin.jpg

Bunun yani sira, yavas yavas oglanlarin eski esyalarini da Craigslist.org a koymaya basladim. “Bir devrin sonu” gibi hissediyorum, icim burkuluyor ama bir yandan da evde biraz yer acilacak diye seviniyorum. Ilk bebek arabamizi, car seat’imizi (artik Eren sigmiyor icine) ve de playpen’imizi satiliga cikardim. Satabilirsem yine bizimkilere birseyler alacagim parasiyla.

Havalar sonunda guzellesti, ama sanki biraz fazla kacirdi sicaklik olayini. Her sene oldugu gibi, bu sene de “Bahar gelsin” diye gozunun icine bakarken, kut diye yaz sicagi icinde bulduk kendimizi. Bu yasa gelmeme ragmen hala havaya uygun kiyafet secememe kabiliyetsizligine sahip ben, sorumlulugumda iki de cocuk olunca esekten dusmuse donuyorum, afallayip kaliyorum. Bu haftasonu hava 84 dereceyi bulunca bana gore super uygun giydirdigim cocuklarim ve kendim ter icinde kalip, aksamustu nereden ciktigi belirsiz ciddi bir ruzgari da yiyince hepimiz hasta olacagiz diye cok korktum. Kisin zaten soguktan cikamiyorduk, dort gozle bekledigimiz bahar da bize nanik yaparsa biz ne zaman keyifli yuruyusler yapacagiz bilmiyorum artik.

mothers-day-invitation.jpg

Dun Emir’i okuldan almaya gittigimde elime bu davetiyeyi tutusturdular, cok mutlu oldum. Meger bizim afacan gizli gizli bir gosteri hazirliyomus annesi icin de haberimiz yokmus. Helal olsun valla, hic de caktirmadi. Gosterilerini videoya cekip koyacagim buraya.