Artik haftasonlarimizi da cocuklara kaptirdik. Havalarin guzellesmesiyle beraber her kosebasinda bir festival, konser, aktivite duzenlenir oldu. Bu Cumartesi Tribeca Film festivalinin aileler icin duzenledigi panayirdaydik. Yedik, ictik, muzik dinledik, resimler yaptik. Gunun sonunda hepimizin pili bitmis ki erkenden yattik. Tabi biraz da ertesi gunu dusunerek…

050507023.jpg

050507028.jpg

Pazar gunu yine dustuk yollara. Bu sefer rotamiz Bronx Zoo idi. Cinco de Mayo bayrami kapsaminda etkinlikler duzenlemisler ve yine cocuklar icin oyuncak tanitim standlari, bedava yiyecekler hazirlamislardi. Emir 1 yas civarindayken getirmistim ilk defa buraya ama o zaman hayvanlara hic ilgi gostermemis, benim de hevesimi kursagimda birakmisti. “Bu sefer kesin cildiracak hayvanlari gorunce” diye dusunurken ben, yine istedigim coskuyu goremedim Emir’de (kaplanlar haric). E napalim, seneye bir daha deneriz biz de…

dsc00007-k.jpg