Ben erkenden hediyelerimi aldim bile…

Bugun bizler icin hazirladiklari show’larina davetliydik. Ogretmenlerine acidim valla, kadincagiz belli, ugrasmis, koreografi filan yapmis, haril haril sahne onunde cocuklari gaza getirmeye ugrasiyor, bizim afacanlarin kimi aglamakla mesgul, kimi anne babasina goz suzuyor. Katilim sifir… Emir bir ara elini kolunu salladi da hemen o bolumu sizlerle de paylasayim dedim.

Gosterinin sonunda birer de hediye paketi bekliyordu biz anneleri. Bir ay kadar once okul resimleri cektirmislerdi. Onlari bir de harika tebrik kartiyla beraber verdiler. Emir’in saclari uzundu o zaman. Bize cok guzel geliyordu ama simdi kisa sacli halinin cok daha guzel oldugunu goruyoruz. Olsun, bu da boyle bir hatira kalsin.

mothers-day-on.jpg

 

mothers-day-ic.jpg

 

toplu-sinif-resmi-k.jpg

Butun aksamustunu tuylerim diken haline gecirdim. Bu hazzi, gururu, mutlulugu yasadikca anliyor insan boyle gunlerin onemini. Ve annesini daha iyi anliyor, daha cok ozluyor.

Anneler gununuz kutlu olsun.

Anneler gunun kutlu olsun annem…