Ne zamandir bir spor klubune yazilmayi dusunuyordum; Ne de olsa yaz geliyor caktirmadan, hazirlikli olmamiz lazim degil mi? Nereye baksam, nereye sorsam fiyatlar aylik $70-80’den asagi degil, bir de ustune baslama ucretiydi, depozitti derken rakamlar firladikca firliyor. Ama asil derdim bu da degil, bana lazim olan, Eren’i birkac saatligine birakabilecegim hatta ve hatta mumkunse spor klubunun icinde bir oyun odasi olmasi! Cok sey mi istiyorum Allah askina, bir anneye cok mu goruyorlar birazcik spor yapmayi, kosup terlerken stres atmayi?

ymca_logo.gif

Iste orada imdadima YMCA yetisti! Hem diger yerlere gore fiyati cok daha ucuz, hem ayni binada kullanabilecegim olimpik havuzu var, toksinlerimden kurtulabilecegim bir saunasi mevcut, hem az bir fiyat farkiyla cocuklarimi da uye yapip yuzme derslerinden ve daha bir suru aktiviteden faydalandirabilecegim, hem de su an bir kampanyadan faydalanip 120 dolarlik baslama ucretinden yirttim, hem otoparklari bedava, hem de 2 saate kadar ucretsiz cocuk baktiklari bir oyun odasi var! Daha ne olsun, bir tek bu bile yetmez mi sizce de? Cok keyiflendim cook, dunden beri Village People’dan “YMCA” sarkisini soyleyi geziyorum evde, cocuklar da beni taklit ederek pesimde!