Bu Pazar gunu, kis bitmeden son bir kar keyfi yapma amaciyla Pennsylvania’da Camelback dagina gidelim dedik. 2 saat mesafede guzel bir kayak merkezi burasi. Tabi bizim amacimiz kayak olamayacagindan cocuklarla beraber yapabilecegimiz snow tubing tesislerine gittik.

emir.jpg

Tek kisilik, iki kisilik ve aile boyu botlarda yokus asagi kayan ve cok eglenen insanlari gorunce bizim de ailece kayasimiz geldi. Tepede 15-20 dakika sira bekledikten sonra kendimizden son derece emin botumuza yerlestik. Aman Allah’im! Uzaktan o kadar basit ve eglenceli gorunen bu is daha yari yolda aklimi benden aldi goturdu! Yolun geri kalanini da cocuklari daha siki nasil tutarim uzerine nanosaniyelik acil durum planlariyla gecti. Bir ara Eren ve Serkan’i havalanmis sekilde gordum botun karsi kosesinde. Zaten roller coaster’larla da aram oldum olasi iyi degildir benim. Neyse ki kazasiz belasiz inisimizi gerceklestirdik te kendimi pistin kenarina atabildim kucuk oglumu da alip.

eren-inci.jpg
eren.jpg

Serkan ve Emir ise bu isten cok keyif aldilar. Hava kararana kadar defalarca kaydilar keyif cigliklari atarak.

snowtubing.jpg

emir-serkan-snowtubing.jpg

Bu haftasonu gezimizden anladim ki, pek yakinda ben bu oglan cocuklariyla (babalari dahil) basa cikamayacak duruma gelip bir saksi misali kenarda oturacagim onlar adrenalin keyfi yaparlarken. Yaslanmak bu olsa gerek, kabullenmem lazim bir sekilde…

serkan-emir.jpg