Merhabalar herkese!
Umarim yeni yiliniz super baslamistir, oyle de devam eder.

Yeni yilda yazdigim ilk post bir sikayet postu olacak.

Ben cok sikayetciyim su “Hepsi” adli muzik grubundan…

Daha dogrusu hepsinden degil de Eren adli uyelerinden.

Yok yok, kisisel olarak kendisiyle hicbir problemim yok. Sikayetim Google’da Eren ismini yazip da benim blog’uma, daha dogrusu su post‘uma yonlendirilen internet ahalisinden.

Bu yaziyi yazali neredeyse iki sene oluyor, hala hergun en cok hit alan yazim olur kendisi. Ama asil sorun gelmeleri degil, herhalde Google’in onlara attigi kaziktan dolayi hayal kirikliklarindan olsa gerek, ipe sapa gelmez, kimi zaman agiza alinmayacak yorumlar birakiyorlar bu post’uma. Ne Eren’in (bizim Kaplan Eren) igrenc bir bebekligi kaliyor laf edilmedik, ne de benim pisligim, pasakliligim. Ne kadar ciddiye almasam da uzuluyorum, ozellikle bebegime laf edildiginde.

Bu insanlara buradan bir tavsiyem, bir de kiyagim olacak herseye ragmen; Hepsi grubu uyesi Eren’i arayacaginiz zaman lutfen “Eren Bakici” seklinde ve tirnak icinde aratiniz (soyadini bile ogrendim kizin sirf bu ugurda), Hepsi filan diye ekstra anahtar kelimeler yaziniz, yalnizca Eren yazmaniz birsey ifade etmiyor goruyosunuz ki. Benim yakisikli ogluma ve yemek yeme aliskanliklarina da lutfen bir daha dil uzatmayiniz. Iste bu da Eren’in annesinden size bir kiyak!

eren-bakici