Sevgili Nilufer’in su postu beni aldi nerelere goturdu bir bilseniz.

cabine-photos2

Bu resimde 22 yasindaydim, ogrenciydim Paris’te. Arkadaslarim ziyarete gelmislerdi beni. Ki ikisini daha gecen hafta gordum, bu resimden de bahsettik hatta {Kizlaaar, bakin kaybetmemisim!}. Saint Michel’den donuyorduk, metroda rastladik bu kabine. Hala nasil sigdigimizi aklim almiyor!

cabine-photos1

Bu resimde de yeni evliyiz henuz. Bero’mun dogumgununu kutlamaya gittigimiz barda cikti karsimiza bu kabin. Iyi ki de cektirmisiz resim, ne guzel anisi kalmis bende.

New York Metrosunda yok bu foto kabinlerinden. Belki de insanlara artik enteresan gelmiyordur kabinlere girip fotograf cektirmek. Ama benim icin tadi bambaska bu tur resimlerin. Anisi cok daha derin. Resimlerdeki efekt daha bir yasanmislik katiyor, ani daha bir duygusal dokuyor kagida sanki, ya da bana oyle geliyor…

O yuzden bu siteyi bulunca deliler gibi sevindim, favorilerime kaydettim hemen. Siz de denemek isterseniz www.laphotocabine.com

photocabine31photocabine41