Bugun en nihayetinde blog’umuzla ilgilenebildigimden postlar ardarda geliyoooor! Tutmayin beniii…

Bu da 14 Eylul tarihli olmasi gereken bir post. Ha gayret, az kaldi gunceli tutturmama!

14 Eylul ayni zamanda blog’un da dogum gunu, blog’umuz artik 3 yasinda! Azim ve istikrarim icin kendimi kutlamak istiyorum…

Emir’in dogumgunu kutlamalari once evde yaptigimiz bir partiyle basladi. Bu sene bir cilginlik yaparak {Sanki isim basimdan askin degilmis gibi} dogumgunu pastasi almak yerine evde cupcake yapmaya karar verdim. 60 cupcake sonrasinda pisman oldum mu bu kararimdan, oldum. Ama cok da guzel oldular yahu, hem de icime sindiler, tertemiz, saglikli, icinde ne oldugu belli…

Ilk resim, yenmeden hemen once uzerlerine konmasi gereken “Mascarpone frosting”i kurban sectigim zavalli misafirlerime hazirlatirken. Oyle bedavaya cupcake yemek yok!

Evdeki parti icin vanilya ve cikolatali cupcake uzeri mascarpone peyniri kremasi hazirladim. Kremasi inanilmaz hafif oldu, zaten tiramisu kremasi icin kullaniliyor bu peynir. Tarifler icin buraya tiklayabilirsiniz.

P1010388

P1010393

Biliyorsunuz, bizde dogumgunleri hic tekil kutlanmiyor artik. Mumlar ona gore, merasim ona gore. Dolayisiyla bizim oglanlarin dogum gunleri 40 gun 40 gece suruyor neredeyse…

P1010394

P1010396

Evdeki partinin ertesi gunu, okulda da bir kutlama yaptik. Bu sefer “havuclu cupcake uzeri krem peynir krema” pastasindaki mumu ufledi Emir. Sadece uzerinde kremayi yalayip birakmasaydi daha bir mutlu olacaktim ama neyse.

P1010403

P1010404

P1010407

P1010409

Bir dogumgunleri sezonunu da boylece kapattik. Iyi ki dogdunuz bebeklerim, sizi cook seviyorum!