This slideshow requires JavaScript.

Once, dogumgunu Sali gunune denk geldiginden sinifinda bir kutlama yaptik.

Haftasonunda ise partideydi sira.

Farkettiginiz uzere bu seneki dogumgunu temasi Starwars’tu.

Onlara evdeki kahverengi bir carsaftan “Jedi” kiyafetleri ve kusaklari hazirladim. Herkese farkli bir karakterde maske bastim. Ustune de parti malzemeleri satan bir dukkandan aldigim sisirme isin kiliclarini ekledigimizde, cocuklar aklini oynatacak bir kivama gelmisti bile.

Onlara iki de aktivite planladim. Ilk olarak, bos ahsap cerceveleri Starwars ve uzay temali elisi malzemeleriyle suslediler ve bu guzel cerceveler onlarin oldu. Dogumgunu pastasindan hemen once de, evde pisirip getirdigim cupcake’leri krema, M&M, sekerlemeler, vs. ile kendi zevklerine gore susleyip afiyetle mideye indirdiler.

Onlar keyif almasina aldilar ama ben uzunca bir sure Starwars duymak ve gormek istemiyorum!

*Blog’umuzun da 4 yilini doldurdugunu belirtmek isterim gururla!